LÖRDAG 16 maj

igår vade sjukt mysigt. jag och felicia grilla här med tobbe och wille. först så satt vi ute och grilla sen in på innealtanen och då kom niklas förbi en sväng oxå. vi gjorde eller felicia filma en väldigt rolig video när jag skulle ut i mörkret med ett ljus och det va så jävla fult,allt från att soppa till gandalf i sagan om ringen. 

och idag har jag och fillan varit på aranäs open. och dum som jag är hade jag skinnjacka och det va stekhett där, men bättre det än att man frös. vi var där i några timmar sen åkte vi hem till henne och käka. sen åkte jag och städade och sen kom eva,ronny och emelie hit. och jag e helt slut. måste nog lägga mig nu. och imorgon blire bara plugg, vad man längtar för att ligga i sängen hela dagen och slippa plugga.



btw, jag klippte lugg idag.

Kommentarer
Postat av: flugan

SOPA, myggan :D inte SOPPA :D de e sånt man äter ^^ tihi <333333

2009-05-20 @ 20:21:17
Postat av: Anonym

haha, okej, jag erkänner, jag skrev fel :D men fan va kul de va :D <333

2009-05-24 @ 17:23:49

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0