LÖRDAG 300509

tjodelo.

det är ju typ sommar väder ute, nästan för varmt. assa, jag kom på att vi klagar typ 95 % av våran tid. tex, när det är kallt, så klagar man när man fryder och när det är varmt klagar vi på att det är för varmt. haha, idag drog jag och emma till kållered för att hitta mors dag present och emma skulle även kolla på skor och bh. vi hittade lite fina smycken till våra mammor. och så köpte vi självklart godis oxå, det är ju faktiskt lördag. sen när jag kom hem va klockan 2 typ så då la jag mej och solade tills nu typ, men jag är fortfarande lika blek, inte ens bränt mig. snart ska jag fixa iordning mej för vi ska till fjärås ikväll, bloggar mer om jag hinner ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

gud så fin bild:) ni kommer ju snart till oss, längtar!:D ska verkligen bli O.C maraton för oss i sommar! <3

2009-05-30 @ 22:32:14
URL: http://fmnoy.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0