ont i magen

nu har jag kommit hem och ska göra klart uppgifterna till skolan. lite svenska och bkf.  och jag har så jävla ont i magen. jag råkade äta lite glass och det skulle jag inte gjort. har typ börjat känna av att jag kan ha blivit laktosintollerant eller hur det stavas.likadant igår så åt jag grädde och då trodde jag att magen skulle sprängas, och det var bara 2 små skedar med grädde som jag åt.aja, och på bkf-läxan så ska vi hitta fakta om bibliotek, museer och teater och jag hittar inte något om bibliotek, panik. det ska var inne imorgon och nu börjar gossip girl, fan. aja, måste skynda så jag hinner kolla lite iaf, har börjat följa serien ige, inte bra att fastna så, jag har blivit beroende av det för han nate e ju så grymt snygg!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0