slutar alla ?

jag skulle precis läsa lite andra bloggar och tänkte börja med " 15 år & gravid med tvillingar " men då har hon skrivit att hon ska sluta blogga för att hon inte vill mer. väldigt tråkigt tycker jag! sen skulle jag kolla " 17 år och tvåbarnsmamma (18 nu) " då har hon oxå lagt av och man kan inte komma in på boggen ens, vad e detta egetligen? fattas väl bara att kenza och dom andra stora bloggarna ska sluta. och jag tänkte även ändra min blogg lite nu, den ser ju så jävla tråkig ut! helt stel och opersonlig, så ska försöka i veckan. och så tänkte jag kolla på lite tips på " designa din egen blogg" då kan jag inte få upp den sidan heller, seriöst. inte min dag idag, fast vilken e det egentligen. och skolan idag va helt okej. slapp dom sista två lektionerna så istället för att vara i skolan nu och ha bkf och matte innan så fick vi ledigt. älskar när skolavslutningarna närmar sig! men om man ända gick i trean nu och tog studenten, det hade vart najs! hoppas att tvåan och trean går lika fort som ettan. nu ska jag käka lite innan jag ska övningsköra.                                 ♥



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0