SÖNDAG 3 maj

tjodelo.

helgen har varit helt okej för mig iaf. valborg palla jag inte i år så drog med min familj till torslanda. skulle egentligen gått ut och käkat med några kompisar men hade inga pengar sen modellbilderna så det blev det. i fredas åkte jag och fillan in till liseberg igen, hanghai e riktigt goo! och igår va familjen lindèn här, alltid lika kul! haha, jag och malin va brevvänner för några årsen eller a e fortfarande fast har inte blivit att vi har skickat nu på sistonne, så läste vi dom som malin skickat till mej och vi skratta så att vi knappt fick någon luft, gud va kul ja hade : D hahaha. sen kolla vi på kära oc säsong 4 och bestämde att vi ska ha OC-MARATON i sommar, hur kul ska inte det bli! längtar. och förra året åkte vi till köpenhamn en helg tillsammans och jag hoppas att vi ska göra det igen! så jävla kul hade vi.

idag har jag inte gjort ett piss. eller ja körde lite förut men det va bara en timme. sen kolla jag på en film på tv1000, wild hogs tror jah att den hette. john travolta va med i den. och imorgon e de roliga skolan igen och sen på tisdag studiedag då jag och emma ska till ullared! wohoo.



Kommentarer
Postat av: Maalin

haha, lika kul som alltid med dig gumman! VI MÅSTE HA OC-MARATON OCH DRA TILL KÖPENHAMN! älskar dig<3 ska skicka brev till dig ;) haha<3

2009-05-04 @ 19:15:44
URL: http://fmnoy.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0