TISDAG 19 maj

tjodelo.

har inte hunnit blogg i veckan. har så mycket nu innan avslutningen, alla lägger inlämningar och prov i slutet, men det måste dom ju göra med det blir stressit för oss. igår så va det en rätt chill skoldag förutom att iv slut fem. först såg vi på film, 8 mile med eminem. så är så sjukt bra. sen skulle vi ha engelska men våran lärare dök inte upp ? så då hade vi håltimma i en timme. sen skulle vi ha ios men efter 20 minuter va hon fortfarande inte där. så vi reser oss och börjar gå och då kommer hon och säger att nu börjar lektionen, fan. sen hade vi det i typ 20 minter sen sluta. sen hade ju jag och emma kör som vanligt vid halv fyra och då passa vi på att skirva klart alla inlämningar. så svenskan blev jag helt klar med. ios nästan och den satt jag med en timme hemma sen. och nu e det bara gympaprov imorgon sen e det lååååååånghelg, tack och lov för det.

idag hade vi nationella prov i matte och det gick faktiskt bra :O kändes bra iaf men ska aldrig säga förmycket får då blir det ig. sen e vi lediga resten av dan, så nu ska jag och emma tillbaka till kungsmässan ♥

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0