TISDAG 26 maj

tjodelo.
helt okej dag ida.börja med sovmorgon och orkade inte bry mig så mycket idag om hur jag skulle se ut så tog på mej på 2 sekunder, sket fullständigt i smink och håret upp i en tofs.
det började med engelska som gick bra, pratade betyg och fick nya grammatikhäften..... sen hade vi ios och då fortsatte vi med att kolla klart på madicken från igår. sen hade vi svenska och då hade vi en helt okej genomgång om litteraturhistorian, har tyckt att det har varit förjävla tråkigt innan men det va okej idag. sen skulle vi egentligen ha matte men eftersom alla nationella e klara och vi inte hinner börja på något nytt så fick vi ledigt. skolan e rätt chill nu ändå, bara att nu e vi vana att nästan inte ha någonting och så när man får en uppgift får jag panik. som idag fick jag göra om en sak i engelskan och det orkar jag egentligen inte men måste, annars e det soft hela dagarna. sen efter skolan så precis när vi sluta så börjar det ösregna och jag hade ingen jacka med mig idag, som tur va hade jag paraply! så skulle jag träffa felicia och gick till kungsmässan sålänge med emma som skulle vänta på sin mamma. jag köpte 2 tröjor från gina, som e väldigt snygga! eller a, hade ju inte köpt dom annars ju ^^
sen så tog jag bussen hem och precis när jag har stämplat så kommer det en gubbe efter mig och frågar;
hur gammal e du?
jag: 17.
han: då ska du stämpla en till.
jag: aha,
och gjorde det.....
sen blev jag assur för mitt kort tog slut och som tur va hade jag pengar på mig, så jag betalade och satte mig asförbannad! sen började jag tänka på en sak, han som fråga va typ 30, skulle han jobba så hela livet??!!?? gå runt och be folk stämpla en gång till, fy fan va tråkigt, inte konstigt att han såg ut som han gjorde, när han vill jobba så. eller vill och vill han kan la inte få något bättre, och då menar jag inte bara jobbet. aja, nu ska jag göra klart engelskan och lite småsaker innan desperate housiewifes börjar, så jävla bra ede ♥




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0