bara för att jag har tråkigt

PERSONLIGT
Namn: gabriella abrahamsson
Födelsedag: 21 april
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Blond
Längd: 163
Högerhänt/Vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Oxe
Skostorlek: 37-38
Är dina föräldrar skilda: Nej
Rädslor: samara och clowner!!!!!!
Mest använda namn på msn: "gabriella" tror ja :)
FAVORIT
Färg: röd
Mat: tacos
Sport: dans & fotboll
Glass: sorbe
Godis: surt o choklad
Affär:gina tricot
Nummer: 5
Tuggummi: exta ;)
Helgdag: julafton !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Årstid: vinter
Radiostation: nrj
Kroppsdel på motsatta könet: ögon och leende
VÄNNER OCH LIVET
Vem av dina vänner är mest lik dig: amanda tror jag :)
Vem är mest högljudd: hm, nicoline :D
Vem har du känt längst: niclas
Vem är blygast: har nog inga blyga vänner längre  ;)
När grät du mest: för några timmarsen..
Vart vill du bo i framtiden: TRANÅS SÅKLART
HAR DU NÅGONSIN
Varit kär: ja
Rymt hemifrån: nej
Tänkt på självmord:nej herregud
Sovit utomhus: ja
Spytt i skolan: Nej som tur va
Velat bli modell: nej
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: haha om jag har?!?! :D
Sett en död människa: Nej
Ätit sushi: nej o tänker aldrig gö d
Varit på scen: many times (H)
Retats: nej :O
DU
Svär: rätt ofta ja.
Sjunger bra: idol nästa !
Duschar dagligen: ja
Vill gå på högskola/universitet: ja måste
Vill gifta dig: A
Kommer överens med dina föräldrar: för de mesta :)
Gillar åska: bara om man inte e ensam
Spelar något instrument: nej
Äger en ipod: jag är den ändå i världen som inte har någon
Sover med gosedjur: Nej
För dagbok: nej
Sjunger i duschen: att ja gör.
VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade: mammi
Du pratade i telefon med: fillan <3
Du msnade med: jonas
Du kramade: amanda
Du skällde på: mamma
Du sportade med: mamma och bror haha
SENAST DU
Skrattade: förut
Grät: förut
Filmen du såg: 17 again
Tuggade tuggummi: nyss
Drog ett skämt: jag drar alltid skämt !
Sjöng en sång: för någon timme sen
VAR ÄR DU?
Vad ser man utanför ditt fönster: gatan
Lyssnar du på musik nu: yes
Vad har du på dig: mysbyxor och linne
Vad är det på din musmatta: en mus. haha
TROR DU PÅ
Liv på andra planeter:nej
Mirakel: Ja
Kärlek vid första ögonkastet: absolut
Spöken: självklart
Tomten: vadå om jag tror på tomten, e han på låtsas :'(
ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med: 8
Dricker du mjölk: varje dag
Person du hatar mest: hatar jag verkligen.
Vad borde man uppfinna: tidsmaskin!
Är du ett hälsofreak: tror ja inte


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0