FREDAG 061109

tjodelo.

nu sitter jag här vid datan och näsan bara rinner, fast feber är nog borta nu. min bästa vän panodil har nog hjälpt mig! jag har precis skaffat ett youtubekonto så har lagt upp 2 videosar, haha lägger upp dom här på bloggen lite senare :) och ni märker nog att iv itne är seriösa på någon av filmerna, en är i gbg med malin när vi e ubertrötta och en från förra sommaren i vrb med felicia :D ikväll blir det idol och vila sen imorgon fyller malin år så ska hem till henne på tjejmiddag, ska bli skitkul :D idag efter praktiken så gick jag en snabbis till kungsmässan, hittade ett nagellack, ett armband och ett linne. sen hämtade mamma mig och vi åkte hem och lagade tacos. 


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0