FREDAG 131109

fredagen den 13.......

än så länge har dagen varit kanon. sista dagen på praktiken, jag va tvungen att bita mig i läppen när jag sa hejdå till alla barnen. dom är ju helt underbara. och så hade jag köpte glass till dom och då blev dom inte lite glada, barn+glass kan inte bli gladare barn lixom :) sen fick jag en söt blomma från klassen och en teckning från var och en, där dom skulle rita vad dom gillar och på nästan alla teckningar är det en "bild" på mig, haha för söta! sen fick jag även presentkort av britt för att jag har hjälpt henne så mycket, hon sa att det bara var något litet men jag tyckte det va mycket! så ska nog köpa ett armband eller halsband så ska jag tänka på rönnen F-1 när jag ser och har på mig det, hihi :D och sista timmen på fredagar gör dom alltid en diktering och idag blev det om mig, wiie.


            

häftet med alla teckningar, presenterna och dikteringen.


om jag kommer sakna dom, att jag kommer! ♥


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0