hemma idag och mår inte bra!

haha, nu har jag ju skaffat, videofy, fan va fult det kändes att spela in videon va! sitta och prata till en jävla kamera haha men man måste ju testa.och jag har inget smink eller någonting så fräsh e jag!  jag trodde jag va frisk nu men nejnej, vaknade med feber och huvudvärk + förkylningen men den har jag haft hela helgen. jag skulle egentligen träffat amanda efter praktiken och tagit en fika men detgår ju inte nu så idag ska jag vila, äta piller och plugga, underbar måndag! dethär är sista praktikveckan oxå, lite synd för vill inte lämna den skolan nu, så har massa uppgifter att göra nu, jag sparar alltid allting till sist! nu ska jag ta panodil och gosa ner mig i soffan, bloggar kanske senare, puss




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0