musik!!!

sitter och lyssnar på julmusik nu, ovanligt? nej haha. bra onsda har de vart. efter skolan drog jag och amanda till göteborg, fikade på fröken olsson som alltid,hihi och sen shoppade vi lite. ja hittade en klänning (igen) och amanda köpte en fin tröja och nagellack. vi hade sån tur med regnet idag va! det regna hela tiden när vi va inne och slutade när vi gick ut, brukar vara tvärtom, haha. sen på tåget hem så va vi hur trötta som helst, haha och nu är man ju inte piggare! om jag hade kunnat hade jag somnat direkt.  nu kmr lite bilder från stan. hade bra ♥

på fröken olsson   grym kortlek från lagerhaus, vill ha!   min snygga klänning som jag köpte idag

haha, just det. när vi va inne på lagerhaus så kom det fram värsta läskiga gubben och fråga oss om vi kunde det svenska språket för han skulle skicka ett sms till sin fru, flickvän eller va dom nu va, han älskade henne "förstås" haha, så söt va han not. men gullig haha.


Kommentarer
Postat av: amanda

det var mysigt gumman! love you.

2009-11-25 @ 21:17:53

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0