ONSDAG 041109

fick sluta lite tidigare från praktiken idag. idag hade jag förmiddagsaktiviteten och sen så läste jag även sagan för alla barn när dom åt frukt. jag älskar verkligen att prakitisera, hade gärna gjort det några veckor till men nästa vecka e den sista, har gått så jäkla fort! nu när jag känner alla barnen så ska jag inte träffa dom mer sen, kanske kommer tillbaka nästa praktik eller så provar jag något nytt :) nu ska jag leta lite fakta om skogsstjärnan för ska ha en lektion om den imorgon "veckans blomma" som dom kallar det :) puss


Kommentarer
Postat av: malin

hallelujah vad jag gillar den bilden från love actually! men skulle du sova hos mig på lördag, för min mormor och morfar kommer till mig på söndag bara så du vet så det är okej med dig. För det är det med mig:)

Dom andra ska nog komma vid 6 / 7 och du får gärna komma tidigare, när du vill. Moa ska hjälpa till med maten och vara där tidigare också så kan ni lära känna varandra, hon vill gärna träffa dig!

Puss på dig hjärtat :)

2009-11-04 @ 22:44:50
URL: http://whitestrawberry.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0