ONSDAG 181109

tjodelo.

märkt något skillnad sen igår på bloggen? haha, har äntligen fixat musik till, men har inte hunnit lägga in så många låtar, bara 7 stycken än så länge. men  ska försöka lägga till mer ikväll :)

provet gick nog bra förut, kändes okej iaf. nu ska jag skriva klart de sista på hemtentan sen ska jag träffa nicoline. vet inte vad vi ska göra, chilla typ :) det ösregnar ju bara ute så där vill man ju inte vara! efter provet så gick jag till stationen så hämtade mamma mig ( precis då började det regna och har gjort det hela tiden tills nu) sen åkte vi till ikea, hittade lite småsaker och julvärmeljus, wiie :D sen åt vi lunch där och sen hem och nu ska jah då hinna skriva klart innan nico kommer, så bloggar kanske sen om det blir tid över, puss ♥




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0