SÖNDAG 081109

tjodelo.

har precis käkat middag med min familj och mormor och morfar som är här. ska snart äta lite efterrätt så passar på att blogga lite mellan. var ju hos malin igår på tjejmiddag och sen sov jag över, hade skitkul. vi åt, sjung singstar, spelade buzz(det va nästan krig seriöst!!!!!) spela eyetoy m.m. när alla hade gått hem och vi hade tagit bort sminket och bytt om & bäddat så va vi sjukt hesa, haha så kollade vi på ett vänner avsnitt från malins box (lite avis) när joey "råkar" fria till rachel och hon svarar ja, haha och när monica och chandler försöker bli med barn och hennes pappa kollar/lyssnar på, haha :D

så imorse va vi väldigt sega, jag är det fortfarande! kollade vi på 2 julfilmer, yeey :D de va tecknade disneyfilmer, i like! nu ska vi äta efterrätt, skriver mer sen och bilder kommer någon anna dag när jag har fått dom :) pusss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0