vaccin

igår vid 3 tiden så åkte vi ner och tog vaccinet mot svininfluensan, det va typ inget folk alls, hade hoppats på att det va fullt för jag hatar nämligen sprutor! men det va ju typ somna och vi fyllde i papprerna och sen kom vi in dierkt. jag fick typ en panik/chokc attack eller hur man kan kalla det och började skaka och gråta. så jag fick lägga mig ner. sen skulle hon ju spruta in vaccinet och då spände jag mig så mycket så att det knappt kom in något och det gjorde skitont sen va det över. eller över och över, det ömma som fan nu och igårkväll så på höger sidan kan jag inte ligga på direkt! nu ska jag inte skrämma upp er för det är värt att ta den, man ska ju helst ta 2 sprutor så jag har en kvar -.- och det gör ju ont för att jag spände mig, så slappna bara av så går det fintfint haha ;)

nu ska jag plocka undan pysslet och sen sätta mig och kolla på oth, sen gör mig klar för ska ju upp till praktiken imorgon :) puss ♥


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0