FREDAG 021009

gomorgon! är riktigt förvånad över mig själv att jag orkade gå upp när klockan ringde bara för att hinna blogga lite innan skolan,woho.  jag har sovit skitdåligt så det va ju inte så svårt att gå upp egentligen än att somna om och drömma massa konstigt. det hade tydligen åskat inatt så att det skaka :O kanske va därför jag drömde om opera, vem vet, haha! nu är det iallafall fint väder så det blir cykeln till skolan. och vinterjacka! ser svinkallt ut. och imorgon ska jag träffa malin, wiiie ♥ och så har jag ju prov idag, hoppas att jag inte har pluggat på helt fel saker! men de kmr nog gå bra. men det är lite synd att ha det sista timmen för då ska man gå hela dan och vänta på det, hade varit bättre om vi hade det på morgon.aja, nu är det som det är, nu ska jag försöka äta lite frukost (jag brukar inte äta frukost för mår bara illa på morgonen) men mamma har köpt någon sorts milkshake/drickyoghurt som ska va bra och man blir piggg av den! så det kan jag behöva efter att ha sovit skit och prov sista timmen idag, hörs sen när jag har kommit hem från träningen ♥


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0