FREDAG 231009

tjodelo.

så är halva praktiken redan över, har gått så jäkla fort, känns helt sjukt ändå. men nästa vecka är det höstlov, det blir härligt, ska sova länge och bara ta det lugnt trorjag :) inte hela veckan assa men någon dag typ. idag så va det bra på praktiken, barnen pratade lite för mycket men det funkade. första lektionen hade dom "veckans blomma" sen rast, efter det film och sen bamba. och i bamba så hör jag en röst som jag känner igen och så när jag kollar mot kön så står filip där, han har varit med på våra engelska lektioner för han håller på att utbilda sig till lärare. så småpratade lite med han och sen så hade barnen lunchrast och sen gympa. fick vara med i killarnas omklädningsrum idag och dom höll på att tramsa så jag belv bara så trött på dom! det brukar ju vara tjejerna som är segast och killarna e klara på 2 sekunder men inte domhär nej, haha.

nu ska jag snart käka sen åka till amanda, vi hörs puss ♥


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0