MÅNDAG 191009

haha fan va fail. jag skaffade ju bloglovin och skrev där att jag försöker skriva minst 1 inlägg/dag och självklart så failar man redan dagen efter. men jag hann inte igår så bättring på mig nu i fortsättningen. igår träffade jag underbara nicoline, vi hade kul som alltid! sen åkte jag till mormor & morfar och åt söndagsmiddag där. supergott och så pratade om hur vi skulle göra på jul o.s.v. när vi ska baka pepparkakor och julpyssla med hela släkten. jag som tänkte på jul och sånt i lördags, haha.

praktiken idag gick bra. men min handledare gick hem sista timmen för hon blev sjuk, så jag fick sluta 1 idag ist för 2, det va rätt skönt, kom i säng så sent igår så va riktigt trött imorse. nu ska jag ta lite mat och sen åka och träna, kanske hinner bloggar sen puss ♥

                                                


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0