MÅNDAG 261009

idag har jag varit så jäkla dukig va! jag gick upp 7 och åkte med min mormor när hon skulle jobba idag fastän vi har lov, va inte ens trött imorse, klart att jag inte va en klar solstråle med toppenhumör och orkade springa runt men jag orkade gå upp ur sängen, det är framsteg! men nu är jag trött! mormor jobbar som säljare så va nästan upp i strömstad, och  vi åkte lite mer än 35 mil sammalagt idag :O men det va kul! såg massa söta killar i alla butiker och när vi käka, mmh där va det massa så nu vet jag alla håller hus, HAHAHA.

är så jäkla taggad för imorgon va, träffa malin först vid halv 5 och käka sen möter vi de andra vid gamla nya ullevi.

bilder från bilen idag

          stannade till vid torps köpcentrum på vägen hem men det va bara skit och massa pj -.-'          vi va långt upp ja!

den du !          och den du!          yeey bara en och halv timme kvar hem typ !


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0