ONSDAG 071009

tjodelo.

fick sluta 50 minuter tidigare idag för vi har prov imrogon så det skulle vi hemoch plugga på, hann precis med bussen som gick kvart över 12. och idag har jag mycket plugg framför mig. ska plugga klart till naturkunskapsprovet tills imorgon då och sen göra klart hemtentan som ska in senast på fredag. fick reda på att jag klarade psykologiprovet som vi hade förra fredan så de e gött, har inget efter mig :) 

och desperate housiewifes igår då, fan va bra det är. jag hade längtat som fan kan jag erkänna, haha.

men nu ska jag börja plugga, om jag får lite tid över kanske det blir ett till inlägg men förvänta er inte det, haha ♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

finast <3

2009-10-07 @ 21:00:07
Postat av: gab

you are <3

2009-10-08 @ 10:36:09

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0