ONSDAG 141009

tjodelo.

praktiken gick superbra idag. började kvart över åtta som vanligt. sen hade jag en namnlek med barnen och dom var jätteduktiga. de är en rätt pratsam klass som jag är i men om dom bara vill så kan dom lyssna och sitta stilla. idag hade även barnen gympa och då va det 2 killar från hkaranäs som skulle lära dom lite handboll, gick la sådär men dom va duktiga och barnen hade jättekul. även om dom inte kunde kasta bollen på rätt sätt osv. sen satt jag kvar lite eftersom att barnen slutar ju ett och då har jag en timma kvar för att det ska blir 30 tim/vecka. har fått sluta tidigare 2 dagar nu innan så idag va jag kvar lite längre för att ta igen. imorgon ska jag köra 1,2,3 rött ljus med barnen hoppas dom kommer tycka det är kul :)

om någon timme ska jag åka till min kusin emelie som fyller 15 och ska ha kalas, grattis! vi hörs imorgon pusspuss ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

det är alltid kul att leka lekar ;) annars åker vi till stockholm och ser på idol där :D

fan vad kul det ska bli med ifk - halmstad!<3

jag mår bra, jag är bara så klantig och ser misshandlad ut fortfarande :(

2009-10-14 @ 17:29:02
URL: http://whitestrawberry.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0