ONSDAG 281009

har precis käkat frukost och har jätteont i halsen! det va så jäklva kul igår, vilken stämning och jag gick verkligen in för det denhär gången, sjöng för full hals hela matchen och jubla när blåvitt lägger mål, tror det beror mest på att jag hade en ifk-halsduk på mig :D köpte den igår precis innan matchen och det är jag glad för! annars hade jag stått där helt ensam i klacken utan halsduk, såg ingen som inte hade en haha.det var jag, malin, amanda och malin som gick på matchen, även om första halvlek gick skit så va det skitkul att vara där! första halvlek va la sådär, halmstad ledde med 2-0 mot blåvitt sen i andra halvlek så tog blåvitt igen och det blev 2-2 till sist, så jävla gött! sen så gick amanda och malin till bilen och jag och malin började gå bort mot korsvägen. vi gick in på mcdonals för att värma oss och köpte mcflurry, cola och milkshake, vi gick in dit för att värma oss ja :D haha. och vi va ju väldigt trött som visssa personer nog märkte när vi gick ut, hahaha.
malin: det känns som jag är full men det är jag ju inte.
jag: haha jag med.
malin: jag blev full på min coca cola.
jag: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA
malin: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA
tänk er själva, astrött och någon säger det, hahahaahha.
och vi vek oss av skratt, fy fan va kul! sen fortsatte det med massa skrattattacker påväg till korsävgen och folk trodde nog att vi inte mådde bra, men vi mådde så jäkla bra! sen när jag kom hem så va jag skittrött och mådde illa, så somnade nästan direkt, haha. och min kära ifk-halsduk hänger så fint i mitt fönster nu :D

 
                                      


                                                        


Kommentarer
Postat av: malin

hahahha vi var så flummiga och det var så sjukt kul :D Jag funderar på att önska mig det i julklapp eller nåt, vi kan ju fundera mer på det och se fall vi skaffar blåvitt kort :D

Men jag kom på att på fredag ska vi ha en heldag med familjen men jag kan på torsdag och söndag, kanske lördag får se :) Älskardig!<3

2009-10-28 @ 11:54:26
URL: http://whitestrawberry.blogg.se/
Postat av: malin

hej förlåt att jag sa att jag kunde imon men jag kan inte, jag hade glömt att vi ska åka och kolla på dator till min födelsedag och så hade jag och frida bestämt att gå på en grej här i mölnlycke där vi ska baka pizza , haha. Men om du vill följa med kan du komma så bakar vi pizza och kollar på data:D annars kan vi träffas på söndag ?:)<3 ÄLSKARDIG

2009-10-28 @ 21:52:44
URL: http://whitestrawberry.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0