TISDAG 131009

tjodelo.

kom precis hem från andra dagen på praktiken. idag hade vi "nallekalas" sista timmen. då barnen hade med sig varsitt gosedjur och då skulle dom berätta om dom och sen även måla av dom. dagen har gått bra som igår. vet ju att jag vill jobba i en 1a så det är skitkul att kolla hur barnen beter sig o.s.v. imorgon ska jag även hålla min flrsta aktivitet själv. lite tidigt men träning skadar ju aldrig. och eftersom jag gick på tingberget när jag var lite så är det många fröknar som är kvar som känner igen mig :O helt sjukt ändå. dom har haft flera hundratals elever och ändå kommer dom ihåg, undra om jag kommer gör det när jag har jobbat som förskolelärare i 20 år. och idag på rörelsen som dom kallar det så hade vi följa john och då va jag självklart john, haha skitkul faktiskt, hoppade på ett ben, sprang som flygplan, baklänges och flera saker.

nu ska jag kolla på andra avenyn och bara lata mig. sen ska jag göra iordning leken för imorgon. hade bra puss ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

haha oh ja gärna :D vi kan söka idol också med våra lyckade försök på singstar ;) haha <3

2009-10-13 @ 21:34:13
URL: http://whitestrawberry.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0