TORSDAG 011009

sitter i ett grupprum med amanda och ska plugga lite på psykologiprovet som är imorgon. men innan så hade vi mentorstid och då fick jag reda på att jag ska praktisera på tingbergesskolan som jag gcik på när jag va liten och inte nog med det, så fick jag min gamlafröken britt som handledare, haha. undra om hon kommer komma ihåg mig, hoppas det! men jag ville helst vara på F-1 men jag tror att jag kommer få vara i en 2-3 men det ska nog gå bra ändå :) snart har vi lunch och sen naturkunskap, sen efter det har vi engelska och igår fick våran lärare utbrott på oss så hoppas han han har lugnat ner sig idag! sen ska jag träna och sen hem och plugga, wiiie! och om jag har lite tid över så blire att övningsköra en sväng.♥




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0