FREDAG 180909

tjodelo.

skolan helt okej, började med våran älskade sovmogron som jag inte hade klarat mig utan, höhö. sen kommunikation och då kollade vi klart på jerry mcguire, världens sötaste barn e med, ray. lägger in ett klipp med han längre ner ;) sen hade vi lunch och pisslång kö i bamba som vanligt. haha, varje gång jag säger bamba tänker jag på när jag hade kollat på eva och adam så sa dom matis, så då försökte jag & nico att säga de ist för bamba men de funka ju sådär, hahah matis!

sen hade vi fritidens aktiviteter och då skulle vi va grupper och planera en fritidsaktivitet som vi ska hålla på med resten av terminen. så valde vi först dans, street men så hade några andra modern dans och då ändrade vi till volleyboll ist :D kommer gå skitbra tror jag. sen gick vi och hoppades på att psykologin skulle vara inställd idag som i onsdas men nej, vi fick gå och vänta i 50 min på den sista lektionen, haha då gick jag & amanda och köpte ett paket gifflar och åt upp den rätt snabbt, haha :D sen slutade vi äntligen och jag mötte fillan och vi gick till kungs. hittade bh& trosor.  trosorna e supersöta, hittade 2 men va dock tvungen att bara välja ett par. jag har typ ett köpberoende att jag måste köpa minst ett par nya trosor i månaden, haha lite sjukt va?! så då köper jag de andra nästa istället. nu ska jag käka, hörs sen ♥



                





skit i texten, lyssna ist :D

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0