MÅNDAG 070909

tjodelo.

gick till skolan idag och det gick brao. har bara förskylningen kvar nu men feber e helt borta! har precis snackat en stund med nico och har hittat tusen snygga bilder på zac bara för att vi prata om filmen som kommer ut på onsdag,haha. skolan började iaf väldigt bra, våran första lektion va inställd och sen hade vi bara 3 lektioner till som va rätt chill, kommunikation, gympa(då vi gick på orienteringen) och till sist kör. assa jag är nog den enda i hela världen som tycker att det år kul med orientering, alla verkar hata det så kommer jag och tycker det är kul, haha. och på fredag har vi en heldag med de i skogen och förra året så vricka jag foten och då hade man turen att några söta pojkar va i närheten som fråga hur det gick det är det som e det roliga, när man går vilse med dom hahaha. hoppas jag och amanda har det turen i år haha.


och ikväll börjar ju roast på berns och då är denna snygga björn där, så kolla in d.
                          

Kommentarer
Postat av: julia

det ska jag kolla på :D han e ju så het!

2009-09-07 @ 18:35:19

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0