MÅNDAG 140909

tjodelo.

sitter i skolan och har svenska. ska egentligen skriva något om någon rosa parks men vet inte hur jag ska börja. igår kollade jag på notting hill, det är nog en av mina favoritfilmer, så bra. fast va rätt trött så missade lite av slutet tror jag och somnade med tv på. så vaknade jag runt 4 och fick stänga av den, haha och trodde först att klockan va åtta när jag vaknade men det va den ju som tur va inte. idag slutar vi tjugo över fyra, segt ja. men jag hoppas att dan går fort och måndagar brukar göra det för lektionerna e rätt chill, har gympa och kör och sovmorgon så. efter skolan ska jag övningsköra som jag har sagt de senaste veckorna. och min moppe blev såld igår, kanske skrev det i förra inlägget men det är ju så sorgligt! aja, nu måste jag jobba lite ♥

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0