mötet klar snart hämta mobilen!

yes, då va jag hemma från mötet, det gick bra. fast först va vi bara 4 st där men som tur va kom fler sen, annars hade blivit liiite pinsamt ja. snart ska jag åka ner till kungsmässan och hämta min mobil, hoppas att allt fungerar som de ska nu. men en positiv sak är att dom höll tiden, inte att de dröjde över som med en kompis mobil, de tog 1 vecka längre tror jag om jag inte e helt ute och cyklar. nu ska jag kila ner, bloggar kanske mer när jag kommer hem, vet inte va jag ska skriva om bara men de dyker säkert upp någonting, haha. ♥



funderar på att klippa lugg igen men nu har jag äntligen fått ut den så att man kan göra något utan att de hänger i vägen i ansiktet, jag får nog tänka på de ett tag till ^^

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0