ops, fel!

herregud jag skrev fel i inlägget innan, skäms lite. det skulle ju vara peyton istället för hailey, herregud. nu sitter jag på mammas jobb och ska skriva ut min hemtenta som blev 6 sidor handskrivet :O håller på att skriva det på datan nu,så det blir la runt 4 dataskrivna sidor skulle jag tro. skola imorgon, jaa va kul. men efter skolan sen ska jag övningsköra och sen ut och slå lite golf om det inte regnar då! något att se fram emot. fast måndagar e helt okej ändå, bara det att man vet att man har en hel vecka fram tills helgen det är väl det som är det jobbiga egentligen. nu måste jag skriva klart om jag ska komma hem någon gång, kanske hinner skriva lite till innan min mamma slutar ;) ♥


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0