SÖNDAG 060909

tjodelo.

fortfarande sjuk.. men orkade ändå hoppa in i duschen och dra ner till knugs för att fika med fillan & nico en liten stund. och jag har hostat som en jag vet inte vad inatt, sov la typ 4 timmar max! så är väldigt trött kan man säga. och nästa vecka börjar alla bra serier på tv typ, det är en av de bra sakerna på hösten, att kolla på massa tvserier. på måndag, imorgon assa börjar roast på berns där massa komiker är med. sen på tisdag börjar andar avenyn, wipeout US & idol! och just det, ikväll börjar ju oxå ensam mamma söker. haha jag följer typ allt av det, haha. och nästa vecka ska jag jobba tisda-torsda & lörda-sönda, hur ska jag hinna med att kolla på allting,haha.



nu vill jag bara bli frisk så att ja kan träffa malin och spela golf! hon är oxå sjuk nu så hon får se till att bli frisk hon också! ♥


Kommentarer
Postat av: M

jag är frisk , jippi! golf så snart som möjligt då :)

2009-09-10 @ 20:44:55
URL: http://fmnoy.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0