SÖNDAG 200909

tjodelo.

idag har varit en super dag med malin! började med att jag och nico tog pendeln in till göteborg vid 11, mötte malin vid halv 12 och sen öppnade ju butikerna 12 i kompassen så vi kollade lite på alla från hammarbyfansen. gud, dom gick och skrev "hata göteborg" vafan gör dom här då? åk hem !!! haha, sen började dom typ smälla saker så tillochmed poliserna hoippa till. just de, de va typ 100 poliser där idag, sjukt ju. sen hade dom massa flaggor där de stog bla "hasch" what? sen åkte nico hem, stackarn hoppar runt på kryckor och hennes händer, jaoutch!! sen va båda så sugna på mcdonals så de blev de, och självklart sitter det massa hammarbyare där inne oxå. så går ett gäng förbi och börja fråga om våran mat!? :O lol! sen när vi typ va proppmätta så köpte vi frappino, mums! haha och skulle sätta oss ute och såklart att de började regna. nu börjar one three hill så ska kolla på det sen ska jag försöka lägga mig i tid idag, är hur trött som helst ♥

Kommentarer
Postat av: M

underbart mysig dag, ska snart göras om , ÄLSKAR DIG! haha , blev så mätt efter allt jag åt. Men dom där hammarbyarna ,,,, haha :D

2009-09-22 @ 19:51:05
URL: http://fmnoy.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0