TISDAG 080909

tjodelo.

har precis slutat och ska snart bort till cafèt för att jobba. kommer nog va väldigt lungt eftersom det inte är några matcher eller någon cup. och ikväll börjar idol och andra avenyn. så precis innan vi stänger så ska vi ha på idol,och andra avenyn blire imorgon på nätet istället. haha planerat allt!

skolan har varit helt okej,förutom att jag har en så jobbig hosta. igår kollade jag på roast på berns ju,då hosta jag ingenting. sen när jag hade kollat klart på oc som de blev efter och skulle sova, så släcker jag lampan och börjar naturligtvis hosta. så jag somna halv 3... va ju rätt död imorse och mådde inte alls bra men eftersom vi ska jobba idag och att vi hade redovisning kände jag att jag va tvungen.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0