TORSDAG 240909

studiedag idag, härligt värre. men blev väckt 3 gånger typ så någon sovmorgon belv det inte. så jag gick upp, kollade lite på tv först och sen fixade jag mitt rum, bytte lakan, gardiner och lite småsaker, blev väldigt bra måste jag säga. och nu kom jag precis hem från att handla med mamma. snart ska jag ner till kungsmässan och träffa nico och käka. och jag hade tänkt att jag skulle pluggat lite men det har jag inte hunnit än så länge, kanske en stund ikväll :)

och nu har jag & amanda biljetter till ifk-gaismatchen den 5 oktober, fan va kul det ska bli. har aldrig varit på en ifkmatch förut, bara öis(jag vet, ja skäms) så ser fram emot det :) aja, nu ska jag gå ner och sminka mig lite, jag = spöke utan smink! usch, det är verkligen hemskt.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0