MÅNDAG 260410

hellu! har inte hunnit sitta vid datan någonting idag som ni nog har märkt!
började med körlektion och det va den roligaste jag haft :D omkörning va det och va asnice att köra fort och körde mycket på motorväg (Y) sen tog jag pendeln in till gbg för att träffa amanda, shoppade och åt på paprika. det är så jäkla bra att sitta där för man kan glo på alla som går förbi och det älskar vi haha! rätt många snyggingar som gick förbi, behäver inte säga mer än så, HEHE! men mysigt och trevligt som alltid :) fick med mig en tunika, en bh och en ring hem men tunikan ska tillbaka, ser ju inte klok ut i den! efter stan åkte jag hem en snabbis och sen ner till stationen för att möta upp felicia och frida en stund. så gick vi runt lite och köpte självklart cheeseburgare! va annars? jag lever på cheeseburgare! sen tog jag bussen hem och la mig trött som ett svin i soffan och dega! kollade svenska hollywoodfrutar och jag gillar verkligen maria, haha för goo! sen blev det roast på berns! älskar det programmet! haha den bästa från förra veckan!
- erik, vet du vart efterfesten är sedan efter programmet ?
- öeh, nej!
- BRA!


haha, hur grym är inte den? :D garvar fortfarande lika mycket!
nu ska jag sova, är aptrött! orkar inte lägga ut bilder på de jag köpt, kommer någon annan dag ist ;) sov gott ♥

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0