SKÄRtorsdag

idag är det ju skärtorsdagen om någon missat det. och det jag gör på första lektionen är just att SKÄRA mig på ett papper. fy fan va obehagligt det är, det gör ju inte ont men det är själva känslan lixom. usch! jädra tur att det inte va på handleden, då hade jag svimmat! för er som inte vet så har jag fobi för handleder, om jag ser ärr eller hör någon som skärt sig mår jag illa. det tycker de flesta är väldigt kul och i somras fick jag en fin video från felicia och klara då klara sitter med en kniv över handleden, nu ryser jag.

Dagens mående: glad
Dagens borde: städa
Dagens frisyr: hängande som en slickad katt
Dagens smink: som jag brukar
Dagens klädsel: tunika och jeansleggings
Dagens planer: träffa nicoline
Dagens fundering: vem borde jag lura
Dagens beroende: tuggummi
Dagens tråkigaste: studiepasset
Dagens längtan: sluta skolan
Dagens superlängtan: sova
Dagens tidning: ingen
Dagens låt: David Guetta/Kid Cudi – Memories

Kommentarer
Postat av: Jonna

ska ni åka till precis det hotellet jag ska till ? :D:D <3

2010-04-01 @ 19:32:42
URL: http://litenmenball.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0