ONSDAG 180810

hallå! kom hem från skolan för en stund sen. satt i aulan först där rektorn babla på som alltid sen blev det klassrummet en stund. har verkligen världens sämsta schema...... slutar tio i fem på måndagar..............................................
min brossi börja ju gymnasiet idag och jag kommer ihåg för 2 år sen hur nervös ja va och när ja kom hem efter första dagen så ville jag bara gråta och aldrig gå tillbaka. minns att jag hoppades att de skulle gå sjukt fort och det har fan gjort de också, känns faktiskt som att man börja i går typ.

nu blir det snart lite käk sen får vi se vad som händer, är sjukt varm så sola finns går verkligen inte, dock hade jag verkligen behövt få lite ljus på mig! hörs sen ♥

 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0