SÖNDAG 080810

Hallå lantisar! för en stund sen åkte alva och camilla härifrån, alva är nog den sötaste ungen som finns! speciellt hennes ögon är farligt söta! snart ska ja dra mig ner mot bussen och möta daniel i stan. gött att det är såå fint väder med! kan ju lika gärna bli vinter nu! åhh fan va jag börjar längta till jul ändå, som ni alla förmodligen vet nu så älskar jag vintern, dock va det alldeles för länge detta året med snön och skit men julen, love it! dock är det liiite för tidigt för julpyssel nu men om någon månad så lär ja sitta med det i högsta grad! ♥

Kommentarer
Postat av: nicolina

hur går det med daniel? nyfiken! :D

och nu har jag äntligen lagt upp bilderna på facebook :D puss <3

2010-08-09 @ 15:01:40

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0