TISDAG 170810

yes, då börjar skolan imorgon, känns faktiskt inte okej för för de första, suger schemat, för det andra, alla andra börjar typ nästa vecka och för de tredje, jag vill ha en vecka till minst! har knappt solat sedan mitten av juli typ så folk kommer ju tro att jag har legat i ide heeeeeela sommarn...

har iaf haft ett underbart sommarlov och jag ångrar ingenting typ :D ska snart gå ner och fixa kläder tills imorgon och sen bara ta det lugnt, har sjukt ont i magen & ryggen och sen måste jah somna i tid idag eller iaf inte lika sent som ja har gjort de sista veckorna, undrar hur jag kommer lyckas vända dygnet rätt och om jag ens kommer göra det :O hörs ♥

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0