FREDAG 031210

Hallå! Bra jag är på att blogga not. Skriver inte mycke och de jag väl skriver är så ointressant så jag blir chockad varje gång jag kollar statistiken och ser att det är folk som kollar varje dag :O är hemma nu med Daniel och kolar de sista på idol. För precis ett år sen satt jag och Malin i scandifuckingnavium hihi. Va i skolan en timme förut bara för bild och form sen hem och vid sex tiden åkte jag och plocka upp Sara så drog vi ner till luciaträning först sen hade vi TRE framträdande och de skulle vara TVÅ!! fick sjunga för kifs årfest tror jag de va och de va inte kul någonstans! Innan de va vi på abf och sjung sen hotellet då och sist Storgatan. Fint att folk har sånn respekt, det är fan vuxna människor som inte vet hur man beter sig, sitter och pratar högt när vi sjunger i en kvart, svårt o hålla käften i 15 korta minuter? Har hyrt 2 filmer, den ena blev Beck levande begravd och någon annan asaläskig! Får se om vi vågar se ;) puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0