FREDAG 101210

aaah vad jag är trött. skulle lagt mig en stund när jag kom hem men har inte hunnit göra det än, har städat mitt rum och äntligen är tjockdatan borta+skrivbord+stol :D har haft 3 luciaframträdanden idag fast på signeshus sjung vi 5 gånger. pensionärerna är för söta va! sen blev det maxi och sen lunch på storgatan och mmmm va inte lite gott! helt klart värt att vara med i truppen bara för maten nästan hehe! sen blev de på abf lokalen för någon förening och nu har vi inget innan halv nio ikväll och halv tio :) ska snart åka och hämta daniel vid hede så måste fixa klart det sista i mitt rum nu. måste även packa för imorgon checkar vi in på hotell h :D och rätt grymt att självaste david beckham har bott på de hotellet ;)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0