ONSDAG 240210

God morgon! ledig idag igen, nu börjar jag bli trött på det, vill seriöst till praktiken nu. igår träffade jag ju Amanda, vi gick till jacobs cafe i haga för o äta de goda nachotallrikarna men så va det typ nya ägare så det fanns ju inte kvar, sen hade dom bara "mat" från 11-15, efter det kunde dom inte ens göra en sallad :O sen gick vi runt lite på nordstan och båda shoppade på gina tricot =) sen när jag kom hem övningskörde jag en timme och övade på lite fickparkering och sånt. har körlektion idag sen teori. nu ska jag kolla slutet på våra bästa år, hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Amanda

det var mysigt! men stör mig på att de tagit bort de goda nachotallrikarna :( hur gick det på bilskolan idag gumman? :) puss <3

2010-02-24 @ 15:36:13
Postat av: Gabriella

jaaa! vi får hitta ett nytt stammis ställe nu :D det gick bra, är dock väldigt trött nu! hur är det på praktiken? =) mitt ställe kommer vara stängt hela veckan sa britt förut :( pusss <3

2010-02-24 @ 19:21:12
URL: http://blondyouknow.blogg.se/
Postat av: Amanda

ja :D okej vad bra då! jaha vad segt :( puss <3

2010-02-25 @ 18:16:41

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0