SÖNDAG 140210

godmorgon! kollar just nu på summerland som har kommit tillbaka, följde den serien stenhårt innan så blev överlyckling när den nu är tillbaka =D idag ska jag åka och städa, roligaste på veckan! sen ska jag träffa nicoline och jag får inte glömma att göra min läxa för ha körlektion imorgon!! skulle gjort den till förra tisdagen egentligen hehee.. igår va en väldigt bra kväll! va hos nicolina och kolla melodifestivalen och körde sanning/konka eller a vi körde bara sanning, haha. så jäkla snygg e eric saade! jag kan ju simma men i hans ögon drunknar jag. men det va ju rätt som gick vidare, assa hur ser vissa ut egentligen? kan ju lika gärna öppna horhus eller något med de kläderna, så jävla fula!

nu ska jag göra läxan innan jag glömmer, hörs sen pussar !


Kommentarer
Postat av: nicolina

det va jättemysigt igår! :D <3

2010-02-14 @ 21:07:34
URL: http://nicolinaellinor.blogg.se/
Postat av: Gabriella

ja,det får vi göra om :D <3

2010-02-15 @ 10:38:23
URL: http://blondyouknow.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0