SÖNDAG 210210

God Morgon! det har äntligen slutat snöa, wiie! värsta fina vädret ute nu, klarblå himmel & sol,så om bara snön kunde smälta bort nu så hade det blivit perfekt! haha, igår vid ett-tiden gick jag & tobbe ut & åkte skiboard, om man ska åka så är det vid den tiden! mycket roligare ^^ nu ska jag göra mig iordning för ska ner till kungsis en stund, har inte shoppat något sen i måndags :O rekordlång tid för mig! sen ska jag fixa sakerna till praktiken som börjar imrogon, ska bli kul & träffa barnen igen, har saknat dom!

jag för 4-5 årsen. vill ha sommar nu!


Kommentarer
Postat av: Ingeeira

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2011-04-14 @ 13:07:58
URL: http://ingeeira.blogbow.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0