SÖNDAG 280210

Hej på er! har inte hunnit blogga idag, hinner inte nu heller egentligen men ni vet ju, måste göra minst ett inlägg per dag, som en drog. mysigt dag har det varit. träffade malin i gbg och shoppade och käkade.jag hittade 5 ringar och ett par skor sen köpte vi massa godis i den bästa butiken, haha va som ett paradis seriöst! bilder kommer imorgon.och vi skulle egentligen fikat men så blev vi så himla sugna på mcdonals så det blev det istället, va hur gott som helst (Y)  sen gick vi bort till haga typ för malin skulle kolla va schillerska( stavning? :S ) låg och hon hittare, haha =D sen när vi skulle gå tillbaka till kungsportsplatsen skvätte en bil ner oss med smutsigt gammalt vatten, fan ta han säger jag bara! han skvätte inte lite heller.. sen missade vi både pendeln och bussen så ja väntade på pendeln som bara gick kvart över och malin missade precis sin buss för att hon följde mig en bit. på tåget hostade jag som en gris och snöt mig så jag fick sår under näsan, inte bra där. och på tåget va det så varmt, fick ju nästan värmeslag, men ska inte klaga när det för en gångs skull är varmt och inte kallt ;) precis innan jag skulle av såg jag att william va på pendeln så pratade en snabbis med han. sen va pappi snäll och hämtade så jag slapp vänta på kbastationen en halvtimme på bussen. nu har vi precis kollat taken och nu ska jag gå ner och fixa sakerna till praktiken imorgon, ska bli kul att träffa alla barnen igen =) hörs imorgon, puss ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

underbar dag var det!! kan inte komma in på min blogg :s :( du är bäst min sötsak:D <3

2010-03-02 @ 16:12:30
URL: http://maalinden.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0