TISDAG 020210

hej på er! det har hänt värsta olyckan på motorvägen utanför oss, trafiken har stått stilla hur länge som helst, tror dock den är igång nu igen men tog ett bra tag. det var en lastbil och en skåpbil som krocka om jag fatta rätt och skåpbilen flög över till andra sidan körfältet?!

skolan okej, hade bara en lektion och vi "pysslade" bara. efter skolan gick jag till körskolan, gick på infokurs så skönt och ha det gjort. sen gick jag till kungs och köpte pälsvästen och lite mat, haha känner mig jävligt vuxen när man handlar mjölk, smör och frukt! och det är hur mycket snö ute som helst, har aldrig varit med om det. nu ska jag snart sätta mig vid tvn och sen plugga lite oxå. hoppas ni mår bra ♥


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0