TORSDAG 180210

Hellu! fan det snöar igen, ska bli snöstorm ikväll sa min körskollärare förut, det suger ju. gick ju som sagt upp tidigt imorse och åkte ner till körskolan, lektionen gick bra, har väldigt ont i nacken bara. sen gick jag & väntade på att bussen skulle komma så gick en snabbis till kungsmässan, och då blev det såklart h&m som jag kollade. och dom har gjort om värsta mycket där, haha. smyckena har dom flyttat några meter in och flyttat fram fula kläder där smyckena va innan. sen tog jag bussen hem och jag hann inte komma innanför dörren innan mamma frågar om jag kunde göra maten idag, det blev pannkakor, supergoda (Y) nu ska jag vänta tills pappa komemr hem och hopaps att det inte snöar så mycket mer för vill övninsköra!!!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0