FREDAG 010110

gott nytt år :D nyår blev skitbra, lite ändringar var vi skulle vara men till slut blev det hos Nellie. jag verkligen älskar mölnlycke! gillar det grymt mycket mer än kungsbacka! Jag vill inte bo här, hade velat flytta dit seriöst. tack malin för allt, älskar dig! idag har vi gjort rätt mycket för att vara nyårsdan, vi började med skridskor vid ötjärn(stavning?) va väääldigt buckligt först men det gick bättre sen, vi hittade en helt blank yta till sist :D sen gick vi hem och ja måste bara säga att det snöade hela dan nästan :D sen åt vi och kollade lite vänneravsnitt sen åkte vi in på bio och såg 2012, fasiken va bra den va! fattar inte hur dom kan fixa allting med vattnet, sprickor och att det ser så jäkla verkligt ut!! sorglig var den oxå, bet mig i läppen flera gånger. sen åkte ja hem efter bion och har inte hunnit göra så mycket, ska snart gå ner och sova, är hur trött som helst! ja har inga bilder från igår men tog några från fb, kanske kommer fler senare ;) hopps ni har haft det bra och jag hoppas VERKLIGEN att 2010 blir bättre än 2009!för mycket sämre kan det inte bli ♥







min ögonskugga så nyår asså!lösögonfransar, syns det? haha


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0