Göta kanal 3

jag och amanda var ju på bio igår och såg göta kanal 3.Den va helt okej, men hon brevid mig satt och kommenterade hela tiden. när det tex, hände något lite overkligen sa hon ; Aaaa, säkert att det va såååå. och hennes barn dom kunde heller inte va tysta, de kanske är ärftligt? menmen, människor finns det ju överallt att störa sig på, oftast på bio faktiskt.i slutade var dom i bergs slussar och det var där jag va i somras, lite ballt ändå haha :D till filmen så köpte vi nästan världens största dricka och popcorn till, seriöst skitstora!! sen va filmen slut så lagom, den slutade runt 10 över och pendeln gick bara 17 över, och så va vi tvungna att pässa och den kön tar ju minst 10 min! så vi fick vänta på centralen en halvtimme typ, gick fortare än vad jag trodde ändå :) så tog vi pendeln hem och där va även sara så pratade lite med henne.



ser ni hur stora dom är eller!


Kommentarer
Postat av: Amanda

usch den bilden säger jag bara...vilken blick!

men det var mys gumman! sjukt pässenödig efter filmen bara :D

2010-01-05 @ 12:42:48
URL: http://justdanceamanda

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0