kan det bli sommar snart ?

helt okej tisdag måste jag säga. hade halva engelskalektionen och då skrev vi bara utvärdering om kursen. sen hade vi bkf och då gick vi igenom lite och sen körde vi rollspel. det är bland det värsta jag vet och som tur va va man inte tvungen att gör det. efter skolan gick jag & amanda till kungs en snabbis för att byta min tröja som gick sönder imorse, hade precis satt på mig den för första gången, va inte glad kan jag säga. men så fick jag bytt den. så tog vi bussen hem, trodde inte min gick kvart i men sen kom ja på de typ 46 att det gör den ju visst :O så ja sprang och hann precis! så vid halv 6 åkte vi och träna innebandy. vi va bara 4 stycken idag så det blev mycket att springa och jag va i det förlorade laget hela tiden, haha kändes ju bra :D sen boxade jag lite när ja kom hem och nu sitter jag här, nyduschade och fräsch, not. ska snart gå ner och kolla på film, eller oc kanske! e på säsong 3 nu typ där när johnny precis har dött. jag kommer nog aldrig tröttna på de! aja, nu ska ja gå ner och imorgon slutar jag vid ett, yeey! hoppas ni mår bra, pussar!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0